przejdź do Sochaczew.pl
177187 odwiedzin

Oddział II Biedronki

A A A

 

Materiał edukacyjny dla dzieci do pracy w domu z rodzicem/ opiekunem.

 ZESTAW AKTYWNOŚCI TYDZIEŃ 22.06-30.0620r..docx

_ZESTAW AKTYWNOŚCI TYDZIEŃ 15.06-19.06.20r..docx

ZESTAW AKTYWNOŚCI TYDZIEŃ 08.06-12.06.20r.docx

Zestaw aktywności dla 3-4 latków od 01.06-05.06.docx

_zestaw aktywności dla 3-4 latków.docx

Zestaw aktywności dla oddziału II Biedronki na tydzień 18.05-22.05.2020r.pdf

Zestaw aktywności oddział II Biedronki 11-15.05.2020r..docx

Zestaw aktywności dla oddziału II Biedronki 04.05-08.05.docx

_Zestaw aktywności od 27.04-30.04 Biedronki.docx

ZESTAW AKTYWNOŚCI 20IV-24IV.docx

Materiały edukacyjne dla dzieci do pobrania poniżej.

Tydzeń IV 13.04.-17.04.2020r.

Zestaw aktywności_ 13.04-17.04.2020r..docx

Kontakt z nauczycielem za pomocą poczty elektronicznej nauczyciel.mp6@wp.pl w godz. 9.00- 13.00

Joanna Maklakiewicz

Justyna Gawłowska

Tydzień III 06.04-10.04.2020r.

Materiały do pobrania znajdują się poniżej.

ZESTAW AKTYWNOŚCI NA TYDZIEŃ 06.04-10.04.docx

Kontakt z nauczycielem za pomocą poczty elektronicznej nauczyciel.mp6@wp.pl w godz. 9.00- 13.00

Joanna Maklakiewicz

Justyna Gawłowska

Tydzień II 30.03.-03.04.2020r

Materiały do pobrania znajdują się poniżej.

 Materiał edukacyjny dla dzieci do pracy w domu z rodzicem 30.03.2020r-03.04.2020r..docx

 

Tydzień I 25.03.-27.03.2020r

25.03.2020r. (środa)

Temat: „Tulipan”

Cel: Poznaje nową metodę plastyczną - stemplowania palcami.

Rodzic daje dziecku kartkę z sylweta tulipana (narysowaną lub wydrukowaną z Internetu). Sadzamy dziecko przy stoliku, szykujemy podkładkę oraz przygotowujemy farby (żółty i zielony). Prosimy dziecko, aby zamoczyło palec wskazujący w farbie zielonej i stemplowało łodygę oraz listek. Następnie prosimy dziecko aby zamoczyło palec w farbie koloru żółtego i stemplowało kwiat. 

26.03.2020r. (czwartek)

Temat: „ Małe czerwone jabłuszko”

link do piosenki https://www.youtube.com/watch?v=HfCOm-QxxLY

Cel: doskonali poczucie rytmu przy zabawie z muzyką.

Tekst piosenki:

Małe czerwone jabłuszko

Tańczy dziś pod drzewem z gruszką

Za rączki się trzymają

I w koło obracają ( 2 x)

Małe czerwone jabłuszko

Tańczy dziś pod drzewem z gruszką

Jabłuszko podskakuje a gruszka przytupuje (2x)

Małe czerwone jabłuszko

Tańczy dziś pod drzewem z gruszką

W rączki klaszcze jabłuszko

Razem z dojrzała gruszką(2x)

Małe czerwone jabłuszko

Tańczy dziś pod drzewem z gruszką

Biegną sobie do koła

Jabłuszko gruszkę woła(2x)

27.03.2020r. (piątek)

Temat: „ Zabawa kotków z piłkami”

Cel: doskonali umiejętność czworakowania.

Zabawa:

Dziecko w pozycji na czworaka toczy piłkę głową po podłodze. Co kilka kroków kładą się na plecach, rękoma i nogami turlają piłeczkę , bawią się nią.

 

Zabawy matematyczne.

 „Figury i kształty”.

 Cele:  - Utrwala  nazw figur geometrycznych: kwadrat, koło, trójkąt.

 - Kształtuje umiejętności rozumienia pojęć „mniejszy-większy”, „tyle samo”.

Należy przygotować z dzieckiem guziki lub kamyki

 Ułóż z guzików lub kamyków kółko. Nazwij je i pomóż dziecku ułożyć podobne

. Zapytaj : „Które kółko jest większe, moje czy twoje?”. Potem układajcie trójkąty i kwadraty. Poproś dziecko, by ułożyło dwa kółka, Ty ułóż dwa kwadraty i powiedz: „Ja mam dwa kwadraty. Tyle samo co ty kółek”. Zabawę można powtarzać kilka razy.

 „Worek”- Zabawa klasyfikacyjna

Cele :
- Klasyfikuje elementy ze względu na wielkość

- Rozróżnia wielkość przedmiotów

- Stosuje określenia: małe, duże

Dziecko otrzymuje misie duże lub małe. Na słowa rymowanki czytanej przez rodzica chodzi po kole, na hasło „mały” lub „duży” wrzuca  misia  do właściwego worka.

 

„Idzie drogą mały Olek.
Ma na plecach pusty worek,
a w ten worek przez otworek
wskoczy mały/duży stworek”

„Zabawa z misiem”

                                                                                      

Cele :

 - Kształtuje  umiejętność liczenia
-  Stosuje liczebniki  porządkowe

- Rozróżnia  określenia położenia przedmiotów w przestrzeni względem własnej osoby.

Dziecko siedzi z misiem , rodzic z tyłu za dzieckiem na krzesełku, mówiąc do dziecka:

– połóż misia przed sobą,

– połóż misia za sobą,

– połóż misia obok siebie,

– podnieś misia do góry,

– połóż misia na dole na podłodze.

„Prezent dla misia”

– weź dla misia tyle kółeczek, ile pokażę na palcach (2),

– weź dla misia tyle cukierków, ile pokażę na palcach (3),

– czego miś ma więcej: kółeczek czy cukierków????

Rodzic sprawdza poprawność wykonania zadania, korygując ewentualne błędy popełnione przez dziecko.                                                               

kontakt
imię i nazwisko
adres e-mail
wiadomość