Ogólnopolski Projekt Edukacyjny W zdrowym ciele, zdrowy duch, wie to każdy mały zuch!
Cele:
- Promowanie aktywności ruchowej poprzez zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe;
- Kształtowanie postaw prozdrowotnych z wykorzystaniem niekonwencjonalnych przyborów;
- Profilaktyka wad postawy w toku zabaw ruchowych z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku;
PROGRAM EDUKACYJNY „UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ”
Głównym celem Programu jest świadome, merytoryczne i metodyczne wprowadzenie elementów programowania i robotyki do zajęć dydaktycznych na różnych etapach edukacji i niezależnie od realizowanych aktualnie treści (np. edukacja matematyczna, artystyczna, językowa, artystyczna).
REGULAMIN OGÓLNOPOLSKIEGO PROJEKTU PT. ,,Z KICIĄ KOCIĄ MALUCHY ZMIENIAJĄ SIĘ W ZUCHY”
Celem projektu jest propagowanie czytelnictwa wśród najmłodszych przedszkolaków, łagodna adaptacja do warunków przedszkolnych, poprzez utożsamianie się z bohaterami książkowymi oraz rozwijanie potencjału poznawczego dzieci.
„FA-LA-MI” Ogólnopolski Projekt Edukacyjny
Celem główny projektu jest rozwijanie motoryki małej dziecka, poprzez zabawy plastyczno – muzyczne, kształtowanie wrażliwości na muzykę oraz odreagowanie napięć i silnych emocji.
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny „Kreatywne Dni Nietypowe”
CEL GŁÓWNY PROJEKTU:
Wszechstronny rozwój dzieci w różnym wieku poprzez stwarzanie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu myślenia, rozwijaniu kreatywności, budowaniu poczucia własnej sprawczości.
Głównym celem bajkoterapii jest ochrona i wzmacnianie rozwoju psychicznego dziecka.
Głównym celem Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Z darami natury świat nie jest ponury!” jest kształtowanie postaw proekologicznych, pobudzanie kreatywności dzieci i nauczycieli oraz rozbudzanie wrażliwości na piękno przyrody.
Ogólnopolski projekt edukacyjny „Z polskimi legendami przez Polskę”
CELE PROJEKTU :
- zapoznanie z legendami polskimi oraz położeniem miast i miejsc związanych z legendą na mapie Polski
- rozwijanie przez dzieci poczucia przynależności do własnego kraju oraz społeczności lokalnej,
-rozwijanie współpracy pomiędzy nauczycielami z różnych przedszkoli i szkół z całej Polski,
-dzielenie się pomysłami oraz doświadczeniem przez nauczycieli,
-rozwijanie umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii,
-możliwość włączenia rodziców do projektu