logo Miejskiego Przedszkola nr 6 im. Juliana Tuwima W Sochaczewie
Powróć do: Dla rodzica

Rozkład dnia

Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3 -4 letnich

6:30 - 7:30 - Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne.

7:30 - 8:00 - Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi.

8:00 -  8:10 - Ćwiczenia poranne - zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence.

8:10 – 8:20 - Krąg zmysłów i procesów poznawczych - aktywność i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych.

8:20 – 8:30 - Czynności higieniczno - porządkowe.

8:30 – 9:00 - Śniadanie.

9:00 – 9:30 - Zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego.

9:30– 10:15 -  Zabawy i zajęcia dowolone odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi.

10:15 – 11:15 -  Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym.

11:15 – 11:30 -  Czynności higieniczno- porządkowe.

11:30 - 12:00 -  Obiad.

12:00 - 12:10 - Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom.

12:10 - 13:40 -  Wypoczynek na leżakach. 

13:40 - 14:00 -   Czynności higieniczno-porządkowe.

14:00 - 14:20 - Podwieczorek

14:20 - 14:30 -Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające

14:30 - 16:00 -  Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie.

16:00 - 18:00 - Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci.

 

Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5 -6 letnich

6:30 – 7:30 - Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze.

7:30 – 8:00 - Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi.

8:00 – 8:10 -  Ćwiczenia poranne.

8:10 – 8:20 -  Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych.

8:20 – 8:30 - Czynności higieniczno-porządkowe.

8:30 – 9:00 - Śniadanie.

9:00 – 10:00 - Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego .

10:00 - 11:00 - Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci,  indywidualna i grupowa praca z dziećmi.

11:00 - 11:45 - Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym.

11:45 - 12:00 - Czynności higieniczno-porządkowe.

12:00 – 12:30 - Obiad. 

12:30 – 13:00 - Bajkoterapia/czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające.

13: 00 - 13:45 - Pobyt w ogrodzie przedszkolnym.

13:45 - 14:00 - Czynności higieniczno-porządkowe.

14:00 - 14:20 - Podwieczorek.

14:20 - 14:40 - Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści.

14:40 - 15:00 - Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp.

15:00 - 16:00 - Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i  zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie.

16:00 - 18:00 - Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci.

 

Autor: E.H.